en annorlunda dag

iag var en annorlunda dag
jag har typ inte träffat någon kollega förrän halv fyra
suttit på "mitt" rum å skrivit
hade ett möte en timme i förmiddags bara
och sen en timme nu på eftermiddagen
annars har jag bara suttit å skrivit
och ingen handledare bredvid mig..
visste ni att arbetsförmedlingen ansvarar för alla flyktingar som får uppehållstillstånd
det hade jag ingen aning om!
sen har jag skrivit övervägande om placering..
lite detektivarbete och sökande efter information bland olika dokument
kommit fram till att mycket av socialsekreterarens arbete handlar om just detektivarbete
och det känns ju kul
sånt gillar jag
inga givna svar och mysterium att lösa..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0