förmiddagstankar

det är verkligen grått ute
och har varit det länge nu..
längtar till sol och blå himmel!

sitter på kontoret och skriver
ensam
vet inte vart min handledare är någonstans
borta?
skrivit uppföljningsmötesanteckningar
och nu ska jag fortsätta skriva på mitt övervägande..

snart är det ledighet!
idag är sista dan
sen är jag tillbaks här den sjunde..
ser fantastiskt mycket fram emot det
är inte julen som bäst när julafton infaller på en måndag?
extra lång julhelg..
vet inte när vi ska åka dit
men snart
älskade barndomshem
och älskade familj
sen innebär ju ledigheten inte helt ledigt..
(ska skriva en uppsats på fyra till sex sidor)
men skönt! iaf.. å va hemma, sovmornar, promenader när det är ljust ute och mycket annat..
lite orolig för den här uppsatsen
skjutit den framför mig
men nu är det dags
snart
kanske
borde verkligen börja med den..
men ja-ja det blir nog bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0