glädjande

fick beröm igår

att jag är duktig på att skriva
(mvg som hon uttryckte det)

jag är duktig på att samtala
(i linje med någon som arbetat minst ett år med samtal)

jag är lugn och brusar inte upp
(vilket hon såg som en god kvalite för yrket)

sen gav hon mig ett jobberbjudande

hon föreslog att jag skulle jobba hos henne en gång i veckan för att hålla mig uppdaterad och bistå henne med skrivarbete osv
samt att jag under månaderna hon var borta på utlandsresa arbeta två dagar i veckan så att någon tar ansvar och arbetar på hennes position då hon är ensam på sitt uppdrag

vilken ära
vilken uppskattning och bekräftelse!

(sen får vi ju se hur det blir
för som sagt
detta är hennes önskemål
sen får vi se vad cheferna tycker...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0