när det egentligen är bra men ändå inte

han har ju en bra poäng
jag har inte tänkt på det så
va bra det är med personer som bryr sig
och som frågar!
 
jag mår bra
jag har det jättebra
jag praktiserar och tycker att det är intressant och bra
jag har ett underbart hem där jag trivs och en man som jag älskar
jag har aktiviteter att göra på fritiden ibland och är hemma ibland
snön har kommit julpyntet är framme och det är vacker mysigt och fint
 
ändå känner jag en oro
en stress
en oförmåga att leva helt och fullt i nuet
denna dag
denna minut
jag vet inte direkt vad det är
det finns så många saker
många bäckar små kanske
 
allting är ju bra egentligen..
men oron inombords tycks tyda på något annat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0