polisen fängelset och nu familjebehandling

jag missade bussen
det var en chansning
men jag skulle inte gjort det
fel beslut
nu fryser jag så in i

en annorlunda vecka
i måndags var jag till polisen
igår i fängelse
och idag ska jag hänga med familjebehandlaren inom öppen vården
gillar min praktik
den är så full av många olika element

fy va kall jag är
dagen till ära har jag ny tröja på mig
vinröd!
ovant men.. snyggt faktiskt
shoppade loss lite igår
mest julklappar
men även lite grejer till mig själv
hörde på radion att det va nya trenden

nu börjar jag tina upp lite
snart dags för frukost
sitter på bussen på väg till metropolen Skutskär
hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0