hålla käften

"du tror väl att min ensamhet är värst
men det är när ni väl ser mig som jag verkligen blir rädd
förklara snälla så att jag förstår
varför ni tystnar när jag kommer och ni skrattar när jag går
säg varför det måste vara jag
som har ryggen upp mot väggen bara hud mot hårda orden
som får rivas klösas bitas för mitt liv mot alla andra
det finns ingen belöning och jag kräver ingenting
bara att aldrig någonsin tvingas hålla käften"
 
Friends reklam Hålla käften
Kents låt På drift?
http://www.youtube.com/watch?v=pqA7YoHvCUQ
 
"it's kinda fucked up isn't it?
how all of a sudden someone decides to never talk to you again
no reason
no explanation
no words said
they just leave you hanging like you never meant shit to them
and what hurts the most is how they made it look so easy"
                    - YoghurtMums
 
http://www.youtube.com/watch?v=ffTyamIgses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0