tjugoåtta år

om en vecka fyller jag år
och jag brukar ju ha åldersångest..
och haft så även denna gång
men tidigare
nu har jag förlikat mig
och nästan, jo faktiskt, börjat benämna min ålder som den kommande
fast det alltså är en vecka kvar
det känns jobbigt att jag blir så gammal
var ju nyss tjugosex! och i år fyller min lillesyster tjugosex!
men.. det är bra å va äldre när jag jobbar på socialtjänsten..
känns lämpligare
more respect
nu är det söndagkväll igen.. och ångesten närmar sig
vill inte
men finns inget att göra
annat än att glömma mig i serier
brottet på svt här näst
(och lite plugg inför imorgon)
redovisning av debarttartikel så ska agera politiker imorrn
få se hur det går.. ;)
svårt att låtsasdebattera för något om det kommer massa luriga frågor från publiken (klassen)
men det ska nog gå
til then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0