uppehållsstillestånd

vet att det irriterade mig på gymnasiet..
irriterar mig nu också men inte lika mkt
mest svårt å hålla koll på när det börjar igen eftersom jag inte ser reklamen
förstår det dock inte
hur man kan sluta sända en säsong mitt på terminen
okej till jul eller sommar
men mitt i mars?

läste en intressant samstämmig kommentar på kanal 5s hemsida:
" Jag är duktigt besviken på kanal 5. Hur kan man ha säsongsuppehåll mitt i en serie HELA två ggr trots att man inte fått se hela säsongen. TROTS att det hela tiden visas nya avsnitt i usa. ska man verkligen behöva vänta ett helt jädra halvår på en fortsättning. serier slutar sändas mitt i en säsong och blir helt bortplockad innan den säsongen är färdig."

så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0