äntligen ett kap

ÄNTLIGEN!!! :D
..har jag köpt min drömklänning!! :)
turkos/mintgrön
skärning under bysten
fint silkestyg
kort kjol fram å längre bak..
är så lycklig!! :)
det här trodde jag inte skulle ske
tittat i valbo
i gävle
i uppsala
provat massor men hittat nada
och nu!
i sthlm
va inte ens där för å titta på klänningar
men avslutade visiten med lite butikskoll
provade en del
hittade en underbart fin
fast mörk blå fel storlek och dyr
men väldigt vacker
hittade några halvskapliga i rätt färg och pris men fel storlek
jättesynd
sen hade vi avslutat butikskollen
men jag och M tittade snabbt in i en butik ändå
och där! där hittade jag den
var först lite osäker men M drev på och när jag kom hem å provade den igen och tänkt/känt efter så kan jag ju bara konstatera att den är perfekt!!! :D
fantastiskt lycklig :)
märket: Vila
butiken: SALT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0