personligt brev

det känns som jag är allting fel
jag är inte socionom (än)
jag har inte en längre tids erfarenhet av socialt utrednings- och handläggningsarbete
jag är inte utbildad inom BBiC
jag har inte jättemycket erfarenhet av att arbeta med BBiC

jag har dock ett genuint intresse av att arbeta med barn/ungdomar och deras familjer och nätverk
jag har viss erfarenhet av BBiC
jag är nyfiken positiv och flexibel i tanke och handling
jag kan arbeta självständigt och strukturerat
jag har god förmåga att samarbeta

och jag borde ha viss fördel vid den stora vikt som läggs vid personlig lämplighet.. ;)

och! ...jag har körkort... :p

ska jag skriva så i personliga brevet...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0