radiotjänst

alltså shit va de ställt till det för mig
jag blir så fruktansvärt arg och trött
först trakassera oss i år och dar fast (för att) vi inte har tv
sen anmäla den ena av oss felaktigt
med "hörde tvn genom dörren" motiveringen
sen strul med att avsluta den ena för att anmäla den andre när de sa att mobil och dator var avgiftsgrundande
för att sedan komma på att de gjort lagbrott och måste betala tillbaka pengarna
skickar in kontonummer och får ändå utbetalningscheck
löser in den på ica maxi
får inte! sätta in dem på kortet utan får ut över tre tusen kontant
inte! så kul att ha i fickan (som jag inte hade) under mathandlingen
sen föra in pengarna i swedbanks automat för att få meddelandet att pengarna är ogiltiga!
så blir ändå inte av med flera tusen i kontanter
gaaahhh!!
så himla mycket strul för ingenting

jag gillar public service
men ogillar start radiotjänst

plus att jag fått en ny faktura efter utbetalningen som jag inte vet vad jag ska göra med och får inge svar från dem
om jag betalar in dem måste ju de betala ut mer pengar till mig
och samtidigt kanske den skickas till kronofogden om den inte betalas
strul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0