luddig dröm

inatt har jag varit utomlands
på kanarieöarna typ
över helgen
reste ensam
och strulade sig vid hemresan
gick och tog kort på vågorna medan jag väntade på bussen till flyget
höll på och missa den men hann precis
men sen slutade den fungera och jag grillade korv så jag skulle klara mig på hemresan
men guiden ville inte ha grillad korv (åt inte grillat) så åt korven rå istället
sen blev han lite obehaglig
så jag försökte bli av med honom
eftersom bussen slutat fungera bad jag honom ringa efter taxi
sen vaknade jag
typ
drömmen slutade iaf

länge sen jag drömde nu...
känns länge sen jag så verkligt var inne i en annan värld
fast väldigt luddigt och surrealistiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0