konserten

jag tyckte det var många

men att det var SÅ många trodde jag inte...

37 800 pers i publiken!



och de här låtarna spelade de:

"Gigi"

"999"

"Stoppa mig juni (lilla ego)"

"Romeo återvänder ensam"

"Vinternoll2"

"Var är vi nu"

"Hjärta"

"Andromeda"

"Egoist"

"Vi är för alltid"

"Innan allting tar slut"

"Den vänstra stranden"

"La belle epoque"

"Ingenting"

"Kärleken väntar"

"Vinter 17"

"Jag ser dig"

"Musik non stop"

"Utan dina andetag"

"Sverige"

"747"

"Förlåtelsen"

"Dom andra"

"Mannen i den vita hatten (16 år senare)"

"Den sista sången"



inkluderat mina favoriter Utan dina andetag och 747 :D


och mycket värdigt avslut med först textraderna "Vi ska alla en gång dö..." och sedan "Det här är sista gången sista gången vi ses Sista sången sista sången jag ger dig..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0