gillar inte att "hata" på andras bloggar MEN...

googlar gungupphängning i träd
och hamnat (mot förmodan!) på blondinbellas blogg
och det är helt galet
jag tror inte det är sant
går aldrig in på hennes blogg
och enda gången jag gör det
så är hon SÅ "blond"
ursäkta uttrycket
då hon nämligen har försökt hänga upp gungan i trädet UTAN att fatta att gungan är gjord för att hängas i gungställning inte träd
gahh... vissa saker förstår jag inte

"Frustrationen nu alltså. Jag har kämpat med denna gunga en bra stund… Har jag total hjärnsläpp som inte ser hur man ska fästa eller? Det är två öglor högst upp, försökte dra gungan igenom sig själv på varje sida med det gick inte. Varför är det inte bara ett fäste som man hakar fast som en krok? ... Får bli middag innan jag testar igen…"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0