ännu en morgon i "kaos"

nu försvann jag igen i nån alternativ värld

i drömmarnas värld
där jag tappade bort mig i skrivande och åkte från jobbet först fem över fyra så behövde ringa förskolan och försöka förklara att jag skulle bli en halvtimme sen
och allt det här samtidigt som jag sover förbi alarmen och istället blir sen
fast på riktigt
fast på morgonen
igen
suck
jag förstår inte varför jag inte bara vaknar och går upp som jag ska
nu blir allt så sent igen
som varje dag
nästan
men konstigt lustigt också att drömvärlden tar över och stämmer med det som verkligen sker (försening)
även om det inte är helt korrekt
stress i vilket fall
både i drömmen och verkligheten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0