en svår situation

idag har jag talat om för ett par föräldrar att de inte får ha kontakt med sitt barn
alls
i två månader till
efter att det redan varit så i två månader
och för fadern ännu längre
och jag blir kallad rasism
och att jag krossar deras familj
och att det är jag personligen som vill att barnen inte ska ha kontakt med sina föräldrar
och varje förklaring om att inte heller vi önskar att det var så här
och att det är föräldrarna som behöver förändra situationen genom hur de bemöter sina barn
och att vi riskerar att allvarligt skada barnets hälsa om vi pressar barnet att träffa dem nu
när barnet absolut inte vill
det går över huvudet på dem
det går inte in
de kan inte förstå
och det gör det så svårt
hur ska vi kunna lösa det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0