fylld förväntan

från att inte ha någonting att se fram emot 2018

har kalendern fyllts på rejält
man är sin egen mästare...
i feb blir det weekend i borlänge med kupolenshopping sveriges goaste pizzeria venedig och slalomåkning i romme inklusive hotellnatt och underbara hotellfrukost
sen så har jag tagit ledigt dan innan min födelsedag
bara lite extra så där
i början av april blir det traditionell fjällensemester
och på sista aprildagen (klämmåndag) hoppas jag också få vara ledig
liksom klämfredagen i kristi himm
sen i slutet av maj blir det också lite långledighet med resa till Östergötland en långweekend
inkluderat bröllop och besök hos goda vänner i kalmar
väl hemma igen passar jag på att förlänga ledigheten även på lillans tvåårsdag
och det var vårens planer det
sen får vi se vad sommaren och hösten bjuder på
men känner mig nöjd hittills av att skapat en massa gobitar från ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0