unbelievable

jag kan inte fatta att jag varit till skåne fram och tillbaka på en och samma dag
och att jag mindre än en dygn från att jag visste om det satt på planet
flygplan
till sturup
och sen flygplan tillbaka
utan att gå på skånemark
eller det stämmer förresten inte
för de hade nåt elfel som gjorde att vi behövde gå utsidan från planet till terminalen
men ändå!
vi lämnade aldrig flygplatsen
droppen hade väl varit om vi tagit exakt samma plan hem
men det kändes lite för tajt med avgång överlämning och påstigning på en halvtimme...
men nu är det gjort och jag är hemma igen
helt död
slut
trött
och i känslomässigt kaos över de gråtande barnen som etsat sig fast på näthinnan
och i hjärtat
jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0