steg ifrån

jag visste det!
jag visste att det skulle bli något mer
att det inte var slut än
på motgångar
och idel motgångar...
men jag kanske lyckades mota olle i grind
förhoppningsvis
på nå sätt
vi får se...

jag är så trött på det där nu
innan vi ens har kommit dit har vi haft så mycket emot oss
vad är värt vad?

nu har jag iallafall lyckats få ur mäklaren en tid och plats
inte bara vilken dag
men säljaren hade han ännu inte informerat
vilket tok!

och tanten då
som trots alla månaders försäljning
och två månader mellan köpekontrakt och tillträde
ändå inte lyckats flytta ut sina möbler som hon ska ha med sig
och ber om anstånd
jag orkar inte
jag vill inte
jag vill att vi ska ha nycklarna i hand på fredag och sen ska det vara vårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0