för en gångs skull rätt

mina tre favoriter i topp
i den ordning jag trott och tänkt
och tyckt
händer inte ofta i mellosammanhang
själv skulle jag satt hello torn chasing rivers och i do me högre och absolut i do (eller atjou som jag tycker att det låter som) längre ner
men helt klart bra bidrag till årets melodifestivalfinal
och firade på bästa sätt med festlig gemenskap med goa vänner i kyrkan!

Resultaltet:

1. John Lundvik – Too late for love 181 poäng

2. Bishara Morad – On my own 107 poäng

3. Liamoo och Hanna Ferm – Hold you 107 poäng

4. Jon Henrik Fjällgren – Norrsken 74 poäng

5. Mohombi – Hello 74 poäng

6. Arvingarna -  I do 64 poäng

7. Wiktoria – Not with me 64 poäng

8. Nano – Chasing rivers 64 poäng

9. Lisa Ajax – Torn 62 poäng

10. Anna Bergendahl – Ashes to ashes 56 poäng

11. Lina Hedlund – Victorious 40 poäng

12. Malou Prytz – I do me 35 poäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0