fortfarande sjuk

sex minus
strålande solsken
och blå himmel
perfekt ute väder
och kanske t o m bra nya längdskidspår tackvare nysnön
vill ut
men kan knappt ta mig omkring inne
så ingen större ide att gå ut...
fortfarande matt
inget "utgående" på ett tag
men intaget är fortfarande svårt
livnär mig på rostat bröd med smör blåbärssoppa och vatten
försökte mig på lite ris med banan till lunch
inte så gott
men det gick väl ner...
sån ånger över att inte få åka till landet idag
som planerat sen länge
två månader typ
planerat för och sett fram emot
måste bli frisk till torsdag bara
det har jag sett fram emot så ännu mycket mer
och får inte missa för allt i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0