i allt som är...

jag sover oroligt
och får ingen djupare sömn
på andra sovdelen
första sover jag som en stock
men borde inte somna så tidigt (vid nattning innan nio)
somnade om först vid ett
vaknade igen vid tre
tittat på klockan igen vid fem
typ halvvaket tillstånd vid väckning kvart i sex
inte heller hjälper det att jag inte kan sova på mage
mitt ursprungssovläge
jag är ett av de där barnen som lagts på mage som liten
och överlevt
äntligen fredag
äntligen helg
solen har precis gått upp och sken mot mig bland träden
sen försvinner den bakom ett grannhöghus
så det gäller att passa på
vid utgång sen är den redan högt upp
fascinerande
hur det förändras
solen ljuset tiden orken?
igår kväll var inte en bra kväll
all ork slut
så mycket att göra
inget som blir gjort
frustrationen stor!
jag önskar så mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0