receptionstjänst typ

gjort en insats för arbetsmiljön idag
eller kanske snarare klientmiljön
fick avbokat besök så städade lite i besöksrummen och väntrummet
och det är väl under all kritik
eller inte all
men finns stora förbättringsområden
så satte igång på en gång och fixade några grejer iallafall
(fast det egentligen inte borde ligga på mitt bord)
ändrade felaktiga informationsuppgifter om våra öppettider på tigrinja infolappen (reception har öppet kl 8-12, 13-17 och inte som det stod 10-12, 13-16)
konstigt varför det stod så? och hur länge har felaktiga informationen suttit uppe där?
sen ordnade jag en stor tavla med två A3 infolappar
en på svenska och en på engelska
med information om att besökande kan sätta sig ner och invänta handläggare
och information om öppettider och telefonnummer om de söker nån
betongväggen hindrade mig dock från att sätta upp tavlan på väggen
rakt fram från dörren där man kommer in (så det blir det första man ser)
men ställde tavlan på en stol istället så får vi invänta vaktmästare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0