usch för shopping

vad skönt det är att kunna sluta tidigare
på en måndag!
hände aldrig förr
hann precis med att hämta efterlängtade paket på "posten"
dock så blev det en smärre besvikelse
gravidregnbyxorna var inget att ha
det där kan jag göra bättre själv
inget regntyg i mudden
och en hård bred kant under magen runtom som klämde åt
och gravidleggingsen var på tok för stora på typ längden
så tråkigt
kommer kosta på mig en retur (för ja det kostar tydligen) och iallafall "tjäna" lite pengar
så tråkigt!
jag som verkligen trodde på detta och haft paketet väntandes på mig länge med förväntan...
nu får vi bara hoppas att liten passar i sitt förskolekit
annars har den här affären bara kostat mig pengar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0