jag längtar och jag saknar

jag längtar så efter promenader
långa promenader
snabba promenader
jag saknar forsbyrundan
skogspromenaden i skogen vid lägenheten...
saknar möjligheten att få fortsätta utforska och hitta nya rundor vid gården
det var så länge sen nu
ett halv år?
minst
utan snabba långa promenader...
minns sista gången med stavgång
hur dumt det egentligen var
för jag hade så ont
redan då
så idéen med att stavgång skulle vara en möjlighet var så dum så det förslår...
nu
fortfarande
en orimlighet
bara några få minuters halvhjärtad gymnastik med barnen på församlingsdagen i lördags...
resulterade i att jag omedelbart fick så ont att jag behövde gå ansträngt och konstigt
p g a smärta
tråkigt
hemskt tråkigt
längtar efter att få min kropp tillbaka - utan värk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0