vad menar de?


två brev
från ica
what for?
vill de att jag ska handla där mer...?
eller vill de premiera mig för att jag handlar där mycket?
och under samma period
vill de att jag både ska handla på stormarknad i sandviken och i nära butik i söderfors
(vilket inte är orimligt!)
sen hänger jag inte riktigt med på matten
750 kr ger 100 kr rabatt
1350 - 50 kr
och 5 % här och 10 % där...
och kan "spy på" formuleringar i reklam som "når du ditt mål...  väntar nämligen en belöning..."
men utan att vet om det har jag iaf redan "utnyttjat" den ena
då fattade jag inte varför kassörskan frågade om hon skulle dra av 10 % på mitt köp
(vilket genererade i ca 50 kronors rabatt)
men nu förstår jag!
(eller gör jag...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0