födelsedagen

jag skulle vilja ha en stor fest
födelsedagsfest
för att fira mina trettiofem år...
men det känns inge kul - utan nytt badrum
det känns inte rätt att ta hit så mycket folk
samtidigt
med enbart det gamla (ofräsha!) badrummet från -75
och kaoshall...
och jag skulle vilja vara i lagårn
fest i lagårdsloungen
men jag hinner inte få klart museumet
och det lär ju va på plats...
sen borde jag inte dra på mig ett "stort kalas projekt"
när jag istället för att tagga upp
borde tagga ner...
så stressad som jag är redan
men jag vill så gärna
och hade verkligen tänkt att det skulle bli så
typ i höstas
men nu när det närmar sig...
snart bara en månad kvar
då känns det för jobbigt
och inge kul längre
tyvärr
tanken gjorde mig så pepp då
men nu blir jag bara trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0