hunger

jag har testat det där med att motionera innan frukost
och gick ut å gick fem km före jag åt någonting
för det ska tydligen vara bra
men... det gjorde jag bara en gång
jobbigaste promenaden ever
gick inte och tänkt på annat än mat
det blev inte en trevlig promenad
(vilket jag annars tycker om att göra)
en annan gång har jag försökt fasta ifrån mat
och be istället
i kyrkan
men nej
det är inte min grej
istället för att fokusera på Gud
kunde jag inte göra annat än tänka på hur hungrig jag var
och hur magen skrek efter mat
och jag längtade efter att komma därifrån fortast möjligast
så nej - ok att jag bara gett båda företeelserna en chans var men nej - det är inget för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0