klocka i badrum känns självklart

någon jag nämnde för att jag köpt en jättestor romersk klocka till blivande badrummet
förstod inte alls varför jag ville ha klocka
i badrum
men för mig är det nästan livsnödvändigt (okay inte livs- men ni fattar...)
för det är i badrummet jag är på morgonen innan jag ska till jobbet och behöver hålla koll på tiden (speciellt pga meddelad lämningstid på förskolan - jobbet har ju flex så...)
behöver även hålla koll på tiden vid kvällsbad för barnet (så nattningen inte blir allt för sen)
sen är det väl ofta i badrummet man är innan gästerna kommer - och behöver hålla koll på hur man ligger till med tiden
och det är väl i badrummet man inte (egentligen) borde använda mobilen...
och det är ju annars enbart där jag har tiden!
så I don't get it - känns som ett självklart smart drag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0