sjön

det är bara 150 meter ner till sjön
och tar endast tre minuter att gå till bryggan
ändå är jag inte där varje dag...
och ibland kan det gå många dagar innan jag kommer dit igen
är inte det för konstigt?
men med två barn och långa att göra listor blir det inte så
det prioriteras bort
annat prioriterar sig självt
men det är tråkigt
att det är så
för jag älskar ju att vara där
jag älskar vatten
och jag kan inte fatta att jag bor så nära vatten
att jag äger en egen sjö!
och spångarna ut är ju fantastiska
annars hade jag inte kunna gått ut till bryggan alls
men... samtidigt inte helt praktiska
med barn packning under vissa väderlekar
förbättringspotential finns alla gånger

så här ser det ut:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0