drömmen om huset

jag fascineras så av husdrömmar...
dels så är jag ju i byggsvängen
och sen så älskar jag ju sådana program
men just nu är det faktumet pengar
(kanske just precis för att jag för tillfället har lite ont om dem - troligtvis så...)
men hur kan man fixa ett hus för sex åtta miljoner... tretton miljoner!
det är mig helt galet
jag hade knappt råd med tre
och tänk då byggbudget inklusive tomten på 12 miljoner
och så överstiger du den med en miljon
jag fattar inte!
nu ska jag titta på ett bygge där sommarhuset var på 90 kvadrat
och nu ska de bygga ut till fastboende... på 300 kvadrat!
galet stort - men älskar't
få se vad prislappen blir på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0