gräsklippspremiär (på fler sätt)

det syns att det tog för lång tid innan vi blev av med timret...
för gräsmattan där bilen har behövt stå är alldeles ljusgrön av solbrist
men nu är den borta!
premiärgräsklippning idag
och inte bara för året...
utan för första gången ever för mig
första året tog vi ju över gården i augusti...
så blev inte så mycket gräsklippning
och förra året var jag ju höggravid och allmänt ofärdig...
men nu så!
nu har jag äntligen fått klippt lite gräs...!
ljuvligt
skön träning (att blanda nytta med nöje)
och så underbart att lära känna marken
jorden
gräset
växterna...
groparna
ja - ni vet... jag skulle kunna fortsätta i oändlighet
men nu så!
nu är det klart
för den här gången...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0