ny nattaktivitet: beskära träd

det skär i hjärtat... att knipsa och ta bort de snart blommande äppelkvistarna
och det är säkert absolut inte säsong
men nu var det dags att de skulle bort...
så länge jag (tyvärr) irriterat mig på dem
några stycken...
när de skrapar i bilen
eller är i vägen och fastnar i mitt hår när jag går förbi groventrén
så med sorg i hjärtat
har jag gjort det
ändå...
och kastat iväg nästan en hel skottkärra full med kvistar
nästan i blom
inte kul - men värt det
kanske tur att det blev kvällspasset... så jag inte såg så bra...
också något man kan göra klockan tio på kvällen
men lägger sig båda barnen vid nio... så är det ju liksom då man får sätta igång...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0