shopping - när det är bra...

äntligen lite flyt i shoppingångesten...!

köpte ett duschdraperi på jysk för länge sen till nya badrummet
men kom på typ nyss att jag borde ju såklart ha köpt två stycken
så det har jag grämt mig lite över...
och tänkt att jag omöjligen kommer kunna få tag på ett likadant igen eftersom det var så länge sen jag köpte det
döm om min förvåning när jag efter en googling konstaterade att det fanns kvar!
och att det till och med var rabatterat...!
så måste fort åka å köpa ett...
väl där visste jag inte om jag skulle passa på å köpa även till badrummet uppe... men det kändes lite för desperat (eftersom det badrummet ligger ännu längre bort i byggplanen typ många år...)

köpte även en gardin på ikea uppsala för rabatterat pris för länge sen
och var säker på att det inte skulle finnas kvar nu när det gått så lång tid
så grämt mig över det och varför jag inte köpte två par!? eftersom vi har två fönster i typ alla rum...
döm om min förvåning igen! när jag hittar på likadan gardin och fortfarande till rabatterat pris!
så skönt!
men skulle jag köpa två till nu när jag ändå höll på... de var ju väldigt snygga...!
men höll emot (det blev ändå sjutton hundra på ikea trots bara inhandling av småsaker...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0