snart kan det bli verklighet...!

den femtonde februari förra året... såg jag något revolutionerande
en studsmatta - utan den fula ställningen och skyddsnätet..
en studsmatta som helt enkelt var nersänkt i jorden
så därför behövs inget nät
och jag bara "yes!" då kan jag skaffa studsmatta till mina barn...
om jag slipper fula höjden
wow!
hittade kort därefter (eller några månader) en studsmatta på second hand...
den har tyvärr fått ligga i ladan hela förra säsongen
men nu känner jag att den måste upp!
ungen fullkomligt älskar ju att hoppa studsmatta...!
så ringde grannen och frågade...
(han har ju en arton tons grävare)
och idag var han här och rekade
hade såklart mycket bra idéer som den erfarne grävmaskinist han är (trots - eller tackvare hög ålder...)
så nästa vecka kommer han hit!
med grävmaskinen
och ska ta bort jord från några ställen där vi inte vill ha jord
och lägga dit jord på platsen där studsmattan ska byggas upp
för istället för att gräva ner den (som jag tänkt)
ska vi bygga upp mark runt den
så smart!
och mycket bättre...
spännande!
nu ska vi bara se hur han vill ha betalt sen (och hoppas på att vi har nåt att ersätta honom med...!)


från husdrömmaravsnittet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0