bävan inför bytet

det är med stor bävan på ett sätt som jag byter blogg
eller antiklimax kommer väl komma då jag ska radera hela gamla bloggen
så mycket som finns skrivet där
så mycket tankar
funderingar
frågor
sanningar
men som jag skrivit innan.. ska jag ju göra en bok
i första utkastet åttahundra sidor
det är en skaplig bok det
ser fram emot arbetet med den
men det kommer säkert ta massa tid..
en del i bävan ligger i att jag känner att jag fått en del kontakter på senaste
och det är väl typiskt
precis när man börjar få flera som kommenterar
och fler som läser bloggen så ska den avslutas
men jag fortsätter ju här..
och förhoppningsvis funkar det ändå
träffat en tjej som heter ester via bloggen..
och ska bli spännande att få se vad vi kan utveckla för något tillsammans
läskigt! men spännande...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0