känslan av att inte riktigt räcka till

de senaste nittio dagarna har jag haft som mest 80 besökare, 1262 sidhänvisningar
och 14 inlägg på en dag
de senaste dagarnas historik med 80, 65, 49, 58 läsare.. gör det ju lite tråkigt att byta blogg
men hoppas intressenter hittar hit också
 
idag är jag hos morfar
fast han ligger och sover
så just nu sitter jag mittemot min lillebror
han och jag med varsin dator
fast sen väntar lite bokföring
jag kan ingenting om det
men morfar kan
och jag är bättre på å se/läsa/skriva siffror och räkna
så vi kompletterar varandra bra
 
gick ut med vovven en stund i förmiddags
men tror hon tyckte det var en för kort promenad
samtidigt var jag stressad att inte komma till morfar för sent
känns som jag har haft lite för mycket känslan - på senaste tiden - av att inte räcka till
och att "folk" förväntar sig saker av mig och så gör jag dem besvikna
 
vet inte riktigt vad jag ska göra åt det
kanske lovar jag för mycket
eller är för otydlig

nu ska jag iaf fortsätta arbetet på min bloggbok

ser fram emot hur det ska bli

919 sidor so far! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0