ligga sked

Åt middag med ngr vänner i fredags och vi kom att prata om att ligga sked
Kanske nåt av det mysigaste man kan göra (!?)

En av mina vänner berättade om en gång när de varit ett helt gäng som legat sked för att få värme
Väldigt praktiskt!

Jag låg sked med några vänner vid en inflyttning för några år sedan När vi burit upp sängen på övervåningen belönade vi varandra med att vila ett tag på den mjuka sköna sängen Och minnet förevigades i en bild
Jättesött :)

Jag har också ett jättemysigt och härligt minne från min hund Amanda Det var i hötider och vi väntade på nästa lass när jag la mig ner på gräsmattan i backen vid huset för å vila lite och goa Amanda kom och ville mysa med mig Och så låg vi sked en stund och det var alldeles underbart härligt Och ett väldigt fint minne

Imorse fick jag återigen erfara att ligga sked med en vovve.. Och det var minst lika mysigt som förr

Så dagens uppmaning till er idag är: ligg sked!
Människa eller vovve – spelar ingen roll – lika mysigt båda två! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0