nån som kan bloggdesignredigering?

en gång i tiden ägnade jag mig åt att "redigera hemsidor"

eller snarare så att jag redigerade min inloggning på lunarstorm..

men det handlade ju iaf om att redigera koder och skriva början och avslut

och jag kan verkligen inte det här men en gång kunde jag iallafall något

nu försöker jag fixa i ordning den här bloggen

och som vanligt vill jag typ ha det så som jag är van

ändrade dock typsnitt och det blev ju riktigt bra

men skulle vilja ha den gråa rutan runt blogginläggsrubriken som jag hade på min förra bloggadress..

men sicken osis, kommer inte på hur jag ska få till det

försökte på ett sätt

och då blev det grått även bakom huvudrubriken och sidorubrikerna

och inte särskilt snyggt

men men.. går väl även utan gråa rutan bakom inläggsrubriken..

känner mig lite ringrostig på det här området!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0