citat: narkotika

"den tar allt ifrån en och ger dig ingenting"

(heroin)

 

"jag har upplevt det värsta som jag kan tänka mig

att min barn liksom inte dör men det är dött

det finns inte där

jag når honom inte

jag ser honom

men han finns inte där

 

det var inte hans ögon

eller hans blick

det var inte han

 

han såg galen ut

det vara bara en stirrig blick

metallisk

jag såg inte hans själ"

 

"ingen av de som jag känner säljer rör heroin

de vet vad det är för jävla skit

...

sälja döden

det är vad de dör

de säljer döden"

 

"drogen jagar dem alla timmar om dygnet"

 

Från: P1 Dokumentär Plattan - Narkotikalandet av Randi Mossige-Norheim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0