skryt

jag har så mycket å göra
så jag har helt glömt bort
sen blev jag påmind
men glömde bort igen.. :(
men nu har jag ÄNTLIGEN tittat på resultatet från förra kursen
och känner mig helt klart nöjd
och måste få skryta lite.. ;)
 
"En referenstät analys ddär du visar på problemets komplexitet. Din diskussion visar prov på att du sedan kan förhålla dig självständigt till dne analys du genomfört. Det finns ne del oklarheter och småfel i texten. Men som helhet ett väl genomfört arbete. Betyg = B."
 
så glad!! :D
 
och jätteschysst att läraren har använt sig av kommentarfunktionen i word
sen är det ju lite lustigt att han själv får med tre stavfel i kommentaren ;p
 
nu borde det firas! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0