mkt vill ha mer

klockan är tjugo i tio
och jag har precis ställt undan den under kvällen inhandlade maten lagat och ätit middag lagat matlådor
och att göra listan är lång
men hur skulle jag kunna börja med den nu? när jag ska upp klockan sex
är det så här livet kommer va framöver
i vår
för evigt
är det verkligen värt det?
skulle behöva skriva ett styrelseprotokoll
men nu!?
tror inte det...
sitter på balkongen och försöker samla ihop mig själv
älskar varma ljumma sommarkvällsvindar!!
varför försvinner ni snart...?
måste passa på å njuta lite i helgen
stugan som gäller åter igen
träffa morfar också
och titta på båten...
sugen å fixa till den
morfars båt
ännu en pärla...
men tiden
som inte finns
mycket vilja.. men det räcker inte alltid så långt
börjar bli mörkt ute
skrammel låter från godstågen till hamnen
en motorcykel som drar förbi
bilarnas sus på gamla efyran
känns som jag börjar bli lite väl litterär
så kanske dags å sluta för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0