egoboost

fått så många komplimanger de senaste dagarna så jag snorknar
så bra är jag väl inte
helt och fullt
men kul att vara uppskattad
de kommer sakna mig och jag kommer sakna dem
måste få dela med mig av några av de fina orden...

”hört bara bra saker om dig”

”synd att vi inte hade en tjänst här … tråkigt att du ska sluta”

”förargligt att vi inte hade nån tjänst här … hade kunnat löst nåt … kan du tänka dig att komma tillbaka om vi får nån öppning”

”reflekterande och sansad, på ett bra sätt … hjärtat på rätt ställe … tror att du kommer bli en jättebra socialsekreterare"

"det är inte bra alls att du har fått ett jobb
för mig
kommer sakna dig nåt förskräckligt
kommer bära med mig och försöka lära mig av dig som människa"

tack!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0