uppiuppsats

jag förstår inte hur jag kan vara så trött
går å lägger mig i tid men har ändå så svårt att gå upp
tredje dan nu
å ingen förkylning som förklaring..
farligt med pluggmöjlighettillsovmorrnar..
somnar från klockan
mycket uppsats nu
och kyrka
igår var uppsatsen det sista jag tänkte på när jag somna
och det första när jag vakna..
men det blir bra
ser snyggt ut
lite svårt att få plats på 19.000 ord.. ;) men vi försöker rensa
femtioen sidor hittills
i princip bara diskussionen sammanfattning å abstrakt kvar
sen korr korr korrekturläsning...
onsdag nästa vecka ska vi få feedback från handledare
hoppas verkligen han tar sitt ansvar och ger oss nåt på riktigt
nu - skola! (några få dar till...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0