fullt sjå

jag förstår inte hur de tänker
när de inte förstår vad jag skulle fylla alla dagar med när jag skulle vara ledig hela sommaren
för mig är det tvärtom
hur ska jag hinna allt!?
redan har en månad gått och jag har inte ens hunnit börja med att göra listorna
jag försöker att inte vara stressad
och njuta av alla möten och goa stunder
men det känns lite ändå
idag är det redan onsdag kväll på denna vecka
och på söndag ska jag predika igen
vart tar tiden vägen?
få se när jag får ihop nåt
nu e vi iaf på väg till stugan
förhoppningsvis ska vi få i bryggan!
vagnen från föregående år var paj så L har byggt en ny mycket bättre
men när vi testade den igår va d för blåsigt föe iläggning så förhoppningsvis funkar d isag!
nu e jag iaf klar med mitt överraskningsprojekt som tagit mga timmar (!) så nu e övernattningskittet med och troligtvis kommer vi inte hem igen förrän söndag
hann knappt packa upp allt innan det var dags å åka bort igen
och städning ska vi inte tala om
det får vi ta ett annat liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0