tisdag (eller??)

idag har jag gjort klart min bloggbok
äntligen!!
går ju vägen bara man tar tid till det...
781 sidor
blogginlägg mellan 2007-10-31 - 2012-11-04... hur många vet jag inte
riktigt spännande å läsa om gamla tankar.. och smarta finurliga inlägg! :)
annars så har vi paddlat kanot.. (och åkt elmotordriven kanot...) och hittat "björnen" (en sten som med lite fantasi ser ut som en björn)
som är en vik dit mormor å morfar brukar åka med båt och som jag har fina barndomsminnen ifrån
efter flera års utforskande av fjärden hittade vi nu äntligen björnen
paddlat cirka tre kilometer å åkte motor på tillbakavägen
sen så har vi badat i regnet å grillat korv i öppna spisen
underbart m ledighet även molniga regniga dagar..
imorrn får vi se va d blir.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0