bröllop i natt

drömde om bröllopet i natt
att gästerna börja komma å jag hade inte bytt om än
var uppe i lillebrors rum fast! med fönster mot öster
såg brölllopsgästerna skockas på gräsmattan i ubo
konstigt eftersom bröllopet skulle va i tierp
min kursare va en av dem
vilket även va konstigt
och de flesta hade festkläder i svart
jag hade glömt köpa strumpbyxor så gick över t mamma å lånade
men föräldrarnas sovrum var kvar uppe
dock så var skåpet fullt med fina porslinsgrejer så jag fattade ingenting
sen hittade jag ngr i ett annat skåp men L hade ingen strykt skjorta å allt va kaos å brudparet kom
syster sprang runt å fixa massa grejer på gräsmattan
jag varnade henne för gräsfläckar å att d skulle skvätta upp bruna smutsfläckar då d hade regnat å va blött i gräset
sen åkte brudparet häst å vagn t tierp å vi i ekipage efter i bilar
va konstigt alltså
drömmar...
ett virr varr av alltihopa

sanningen är: att om fem dar gifter sig min lillasyster!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0