senaste två veckorna

jag har inte varit hemma på sexton dagar
och ändå känns det inte så länge
ingen hemlängtan alls
kanske för att jag bott i mitt gamla hem
länge sen jag bodde där så långt period
men gått jättebra
även sovit i husvagn sexton nätter
och bara det är ju en bedrift!
varit på bröllop kalas å möhippa
rivit upp staket och gräsmatta för att ge lite plats till nya mjölkpallen
sen har vi börjat renovera hallen
under nio dagar har vi
rivit ut väggar golv tak trappa och skrubb
lagt nytt golv och byggt upp nya väggar
rivit yttervägg och satt ny ytterpanel och ribb samt flyttat fönster
m m...
riktigt spännande och kul att se förändringen
men slitigt
jobbat ca 10-22 med lunch å middagspaus
så ska bli skönt med tre dagars semester
midsommarfirande å båtmys i stugan
på måndag fortsätter renoveringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0