Jag är skit som människa

Jag har aldrig tagit emot så mkt skit
Jag visste att det skulle bli jobbigt
Jag har bävat för det här
Men aldrig trodde jag att jag skulle få ta emot så mkt skit
Jag känner mig helt slut som människa
Det gör ont i hjärtat
Det känns som jag går sönder
Shit vilken utskällning
Mot mig som person
Mot chefen som beslutsfattare
Och mot soc i allmänhet
I alla fall soc i Sandviken
Shit vilken grej
Det värker
Gör så sablans ont
Om de bara visste hur det här berör mig
Påverkar mig
Hur jag tänkt på det här i flera månader och den senaste veckan tänkt på det varje kväll och de senaste dagarna drömt om detta och vaknat av att jag tänkt på detta
Inatt vakna jag väl vid två å fyra å före väckarklockan vid sex

Alltså det här skulle vara så himla mycket svårare
Om jag inte innan var säker på att det var rätt
Nu är jag lite osäker
Jag vaklar lite
Men har en stabil och säker chef i ryggen så det är skönt
Och beslutet är till och synes hans
Även om jag propsat på detta
Och att det kanske inte blivit något Iallafall inte just nu Om jag inte propsat på det
Men shit va svårt
Va mkt skit jag fick
Helt otroligt
Mitt hjärta alltså
Aj!
Jag som är så känslig och samvetsgrann till förskräckelse ibland
Detta var tufft
Riktigt riktigt tufft
Andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0