prövningar

när man tittar på vissa grejer jag gör ser man vilket enormt tålamod jag har
det är först nu när jag sammanställer uppgifterna som jag blir lite otålig och frustrerad

jag träffade en mamma i slutet av april
vid samtalet konstaterades att vi behövde ses snart igen för fortsatt samtal kring hennes barn som är placerade
fem tider utsträckta över en månad avbokade hon eller kunde ej
därefter fick vi till ett samtal efter en och en halv månad
konstaterades igen att vi behövde fortsätta samtala efter sommaren
nu är det sex tider i augusti som hon ej kan eller avbokar

i ett annat ärende har jag skickat sju brev om att jag önskar få kontakt då modern ej svarar i telefon
i maj träffade jag henne
hon kom ej eller meddelade förhinder till inbokat besök i juni
sen träffade jag henne först i slutet av juli
och jag behöver ha tät och nära kontakt med henne utifrån sina tre barn som är placerade och mycket turbulens kring det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0